Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Alive


Σήμερα θα σας μιλήσω για μια ταινία που ήμουν πολύ μικρός όταν την είδα για πρώτη φορά και έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό μου. Πρόκειται για την ταινία «Alive»(Eπιζήσαντες) που είναι βασισμένη σε αληθινή ιστορία.
Η ιστορία έχει να κάνει με την ομάδα ράγκμπι της Ουρουγουάης που το αεροπλάνο που επέβαιναν κατέπεσε στις Άνδεις το 1972. Από την συντριβή κάποιοι πέθαναν όμως μερικοί επέζησαν και καθώς περνούσαν οι εβδομάδες και δεν τους έβρισκαν έκαναν τα αδύνατα δυνατά και για επιβιώσουν..μέχρι και κανιβαλισμό!
Όταν έμαθαν οι τα σωστικά συνεργεία σταμάτησαν τις έρευνες 3 από αυτούς αποφάσισαν να διασχίσουν τα βουνά για να βρουν βοήθεια…
Η ιστορία είναι συγκλονιστική, νομίζω ότι κάποιοι από αυτούς αργότερα καταδικάστηκαν για κανιβαλισμό κιόλας.(δεν είμαι 100% σίγουρος για αυτό)
Καταπληκτική ταινία, που το γεγονός ότι πρόκειται για πραγματικό γεγονός την κάνει ακόμα ποιο σημαντική. Ίσως από τις ωραιότερες που έχω δει ποτέ μου..
Επειδή είναι παλιά ταινία και ίσως οι μικρότεροι δεν την έχετε δει και είναι δύσκολο να υπάρχει στα video club σας πληροφορώ ότι υπάρχει και στο YouTube εδώ: κλικ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails